Tjabba-tjena-hallå

Tjabba-tjena-hallå! (istället för det klasiska och uttjatade ”chacha”)

 

Nu tar jag upp bloggen igen! Det va ett tag sen sist tycker jag;-) Den senaste tiden har varigt ganska positiv tycker jag=) Men som alltid finns det också negativa delar av livet… Min farmor gick bort i cancer för några månader sedan:/ Jag och min flickvän har gjort slut… Men vi hade också två underbara månader tillsammans=) Men allt har väl sitt slut? Ungefär som den här bloggen hade… Den låg nere under några månader, men är nu uppe igen=) Fast alla gamla inlägg är bort. Och jag börjar om på ett nytt vitt papper… Fast den (gamla!) headern och designen är ju fortfarande kvar… Har ingen kunskap om sånt, så jag får vänta till någon snäll liten gosse eller fjälla hjälper mig med en ny=) (om du är intresserad, och kunnig, kan du kommentera detta inlägg) Ja, vad har mer hänt i mitt underbara liv? – jo! Jag har vatt och åkt skidor, vatt på en riktigt härlig klassresa i Berlin, bara förra veckan=) Så här kommer kanske upp några goa bilder från den sen… Vem vet^^ För er nya ”läsare” så är jag dyslektiker, så stavfel får ni leva med, eller börja läsa någon annan blogg;-) Dom desperata ”antal bloggarna” behöver er nog=) Denna bloggen är ju inte till för er egentligen, den är väl mer till för att jag ska öva upp min stavning, och ha något att göra^^ Nämen, jag tycker givetvis att det är jätte kul att ni följer mig!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Det är väl jättebra att du bloggar trots att du är dyslektiker och inte låter det hindra dig :). Tråkigt med din mormor och att ditt förhållande tagit slut. Hoppas att du ändå kan njuta av våren som nu äntligen kommer och med den sol och värme, grönska och hopp om framtiden. Ha det gott! Ses på BDB :).

2010-04-18 @ 21:28:02
URL: http://elr156.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0